Lite saker..

Jo, nu är det såhär att jag har ju också en hemsida --> www.photographed.n.nu, och jag har funderat på att starta upp den så ja, det kommer att bli så. Där kommer ni hitta mina bilder och ingenting annat! Här däremot kommer jag skriva om min fritid osv :) Jag har också fått ganska många förfrågningar om jag kan fota/sälja mina bilder jag fotar, ja, det skulle nog också kunna gå, men vad vill ni ha för bilder? Vissa som jag kan åka med buss till kan jag komma och fota privat tillexempel ; Ditt djur, dig, du och ditt djur, när du kör någon sport eller sådana saker! :) Då så är det också så att vi tillsammans kommer överrens om ett pris. Men ni kommer att hitta mera om det på hemsidan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0