Blandade saker här nu.. haha..

Just nu har det varit segt med bloggen då jag precis har kommit hem från lägret.. Eller igår kväll då.. Men jag har inte haft något internet på mobilen då det inte fanns nätvärk där borta. o.o Men, men. Kul hade vi iallafall! :D Det är det bästa. Men jag har saknat familjen här hemma såklart, vem kan inte sakna dom!? Sedan så fyller Jenny 16 år (storasyster) idag. Så ja.. Jag fick en stor chock när jag kom hem och såg Toffee, vad stor hon har blivit! :D Nu passar äntligen hennes sele perfekt! Underbart.. Nu börjar även skissen på den nya kaninburen som pappa och jag ska bygga tills nästa sommar! :) Hoppas bara den blir bra! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0